Line og Inges specialeblog

tirsdag, marts 14, 2006

Daimi-sprog og en gigantisk skærm

På mit dejlige og lyse kontor har jeg netop fået verdens største computerskærm! Faktisk tror jeg den er helt uden for kategori. Skønt er det dog at kunne læse og se hele 2 sider ved siden af hinanden i Word (-:
I forbindelse med opsætningen af min store (og gode) computer, har jeg dog også modtaget nogle mindre eller mindre læsbare e-mails fra vores effektive edb-værksted her på Daimi. Jeg synes egentlig disse datalogiske og automatiske genererede e-mails beskriver meget godt, hvad det er jeg ønsker at forbedre og kæmpe i mod i mit speciale - Mennesket over maskinen!
Kan I måske forstå sådan en mail her:

The following change was made to PR verksted/44636; it has been noted by GNATS.
No action is required on your part.
Responsible-Changed-From-To: Jan->Jeppe
Responsible-Changed-By: jel
Responsible-Changed-When: Tue Mar 14 11:57:38 2006
Responsible-Changed-Why:


En tier til den der gør (-:

Forresten synes jeg også lige, at jeg vil dele, hvad min enorme skærm prydes med på skrivebordet: