Line og Inges specialeblog

tirsdag, marts 14, 2006

Livet i Ørkenfortet

Vi har efterhånden siddet her i IT-parkens Codd-bygning - populært kaldet ørkenfortet - halvanden måned. De første 3 uger sammen med Helle, som afleverede i slutningen af februar og som har indviet os i et par livssandheder om det at skrive speciale:

1. Sæt først afleveringsdatoen når analysen er færdig
2. Gerimax Ginseng Instant Energy giver 25 timer i døgnet og man kan arbejde 4 timer i streg efter indtagelse

De vise ord er hermed givet videre.

Lige nu sidder jeg og arbejder på mit teoriafsnit, som skal sendes til vejleder i morgen. Det er ret træls og går lidt langsomt. Ellers drikker vi mest kaffe og spiser kage.

2 Comments:

  • Hej I to, det er godt at hoere at I hygger jer. Gode tips, dem skal jeg huske...
    Ja, teori, saa langt er jeg jo ikke naaet, men det kommer nok... HçGod arbejdslyst med det.

    Til Inge: jeg synes du er pjattet med den besked, den siger da, at du intet skal goere, hvem der har ansvaret, hvornaar han har faaet det og af hvem... Klart og tydeligt paa noerd. Det er bare et spoergsmaal om at tale sproget... ;o) God arbejdslyst, der er vist nok at tage fat paa...

    By Blogger Lone, at 1:12 AM  

  • ja okay, må hellere tage et kursus i nørde-sprog... du vinder en tier Lone

    By Blogger Inge, at 12:04 PM  

Send en kommentar

<< Home