Line og Inges specialeblog

onsdag, marts 29, 2006

Mig, en tudeprinsesse

I dag har været en røvdag. Så er det sagt.
Jeg har for det første sovet alt for længe, men til gengæld har jeg sovet rigtig dårligt. Derfor har jeg haft minimal overskud til at læse en meget meget svær æstetikfilosofisk tekst... hulk hulk.
Men jeg mener da at have fundet ud af, at æstetik skal forstås både som et mål i sig selv, men også et instrumentelt middel, der giver anledning til refleksion. Heroveni skal du så også lige huske, at objekter ikke kan være æstetike i sig selv, men kun i interaktionen med en bruger og dennes socio-kulturelle erfaringer.... Så ja, det er svært at designe en æstetisk oplevelse. Men alt det er jeg nok mere klog på, om en månedstid... forresten har jeg lige fundet ud af at mødet med Pilgrim først bliver den 24/4, det er lidt sent synes jeg nok. I anledningen af min tudedag, har jeg derfor valgt at indsætte et billede af år 2002s tudeprinsesse nr. 1, prins Henrik (som jeg sjovt nok deler fødselsdag med... hmm)

Et lyspunkt er dog, at min Google-opgave er færdig, måske jeg ligger den ud her på bloggen engang... Og så skal der lige lyde en anbefaling af studenterbarens øl og suppe - Line og jeg fejrede de overståede eksamener over et slag BackGammon

1 Comments:

  • Her er noget jeg glemte at klikke publish på...

    Jeg sov også herrelænge den dag (til over middag) - var helt smadret i nakken, ryggen og ondt hjernen. Det ville have været fair hvis jeg havde drukket 1000 bajere, men det havde jeg ikke. Hele dagen kunne jeg ikke koncentrere mig om noget. Jeg er rockerdårlig til at tage powernaps - så får jeg det meget værre - det lod jeg være med. Bla bla bla :-)

    By Blogger duhn.net, at 12:14 PM  

Send en kommentar

<< Home