Line og Inges specialeblog

torsdag, marts 23, 2006

Nu med AdSense

Vi har netop i dag fået at vide, at vi er blevet optaget i Googles AdSense program. Dvs. at Google placerer nogle reklamer på vores blog afhængig af vores indhold.... Vi ser det som et lille sideløbende forskningsprojekt - det kunne da være meget sjovt at se hvad pokker der kan være relevant at reklamere med i forhold til vores spændende indhold (-:
Nå men hvis du ser en reklame her på vores blog, så tryk endelig! Vi tjener nemlig en minimal skilling hver gang det sker (-:
Ellers har jeg bare læst i dag, og snakket lidt med vores nye kontorfælle, Jakob.

Line og jeg har dog helt glemt at berette om vores indvielse af den nye studenterbar, det gik vældigt for sig...men I kan kun læse den pæne udgave på Line artikel her...

Desuden vil jeg lige nå at brokke mig over, hvorfor folk over 65 år skal have rabat i biografen.. Hvad er det for noget?? De går da lige så meget i biffen som os, og de har endda mange flere penge.. hmpf!

og så den sidste ting... jeg har netop set at en af de websites, som jeg arbejde med i løbet af mit praktikforløb er kommet online. det er meget sjovt at se det være helt officielt, det kan ses på Kompans danske website. Det er interaktionsdesignet, jeg har været med til at lave.