Line og Inges specialeblog

fredag, marts 24, 2006

Eksamen er noget l... !

Jeg er gået i gang med analysen! Jeg lavede som tidligere nævnt det første interview i onsdag og det gik ret godt. I hvert fald har jeg fået noget jeg kan bruge (så jeg håber ikke du synes det var helt spild af tid, Lisbeth ;-)).

Lige for øjeblikket tror jeg faktisk på at jeg kan nå at aflevere d. 30/6. Jeg arbejder faktisk 8-10 timer næsten hver dag. Og så er jeg selvfølgelig nødt til at være benhård og fokuseret for at nå deadlines. Men jeg tror meget det er et spørgsmål om at få tingene afsluttet, for der er jo altid lige én mere relevant artikel og et eller andet mere, der kan berige analysen. Men det er der bare ikke noget at gøre ved.

Og nu skal jeg til at læse til eksamen. Jeg skal op i hypermedier på tirsdag. Det er kun 5 point (fuldstændig latterligt, jeg føler mig lidt til grin ved at læse op til så lille en eksamen), men hvis jeg ikke består den kan jeg i hvert fald ikke aflevere 30/6, så jeg må hellere gøre alvor af det og se at komme i gang....