Line og Inges specialeblog

tirsdag, april 11, 2006

God påske

I dag, i går og i morgen er jeg helt alene på kontoret... Line er til BG-turnering i Nordsjælland. Min ensomhed her på kontoret viser faktisk, at jeg ikke får lavet mere når der er fred og ro til koncentration... Kom tilbage Line!
Jeg har dog fundet lidt mere relevant litteratur på:

http://studiolab.io.tudelft.nl/about/ og www.acm.org. Desuden er jeg så småt begyndt på noget indledning/problemformulering/opgaveopbygning, som jeg skal have sendt til min vejleder efter påsken. Så håber jeg bare at alle mine empiri-tanker også falder på plads.
Jeg skal hjem til Boller i påsken på torsdag, her skal der spises og hygges. På lørdag skal jeg dog kigge på brudekjole til min veninde Birthe, spændende!

Ellers er det vist ikke andet at sige end god påske, og klip et gækkebrev!