Line og Inges specialeblog

onsdag, april 19, 2006

I gang efter påsken...

I dag prøver jeg at komme i gang efter en dejlig lang påskeferie, egentlig burde man jo have været i gang allerede fra i går, men men. Jeg valgte i stedet at have en luksusdag, godt hjulpet på vej med et gavekort til hudplejeintituttet fra Line, Lone og Ellen.
Det var superskønne masker, cremer og massage + en god kosmetolog, så jeg glemte lige for 1½ time, at jeg måske burde have dårlig samvittighed ang. den manglende specialeskrivning. Efter denne luksusbehandling blev jeg selvfølgelig nødt til at købe nogle af deres fine produkter - jeg kan jo ikke leve uden den renseserie nu (-:
Min luksusdag blev afsluttet med en tur til frisøren og god mad med Rune. Så i dag er jeg virkelig motiveret for at skrive... det bliver jeg også nødt til, for min vejleder skal have noget at læse til vores møde i morgen eftermiddag.