Line og Inges specialeblog

fredag, april 21, 2006

The NOT so HAPPY dinner

I går skulle Kasper og jeg lige have en hurtig kebabrulle inden vi skulle til at foredrag på imv. Derfor tog vi på Happy pizza ved Vanggårdscentret - en Stor Stor fejl. Det viser sig, at de er endnu et af de forrykte steder, som bruger alternative kødvarer. Efter at have spist halvdelen af min jumbo burger (de havde ikke kebabruller, æv bæv) fandt jeg noget, som jeg ikke normalvis er i min dressing:


















Hvis du ikke lige kan se, hvad det er for en ting, som ligger der på min tallerkenkant, kan jeg fortælle dig, at det er intet mindre end en indtøret bænkebidder!! (ellers så klik på billedet og få det i stor format)
Bænkebiddere lever efter min viden i fugtigt træ, hvilket gør det blot endnu mere klamt at tænke på , hvad pokker foregår der ude i det køkken... Fy for pyffer!
Vi mistede rimeligt hurtigt appetitten efter dette fund - den stakkels Kasper havde desværre spist hele sin burger.... Endnu en pizzabar er nu kommet på min sorte liste. Ladies and Gents: Don't go there!

4 Comments:

  • Puha! Det er slut med pizza dernede fra. Heldigvis ligger Jerry's ikke så langt væk. Det ved man da hvad er.

    By Blogger Line, at 11:25 AM  

  • Den ligner en Bænkebider. Men det er svært at se for dressingen.

    By Blogger duhn.net, at 12:39 PM  

  • Surt med burgeren!
    Lige noget helt andet, tjek lige den her google-side, dødsmart til speciale...

    http://scholar.google.dk/

    By Blogger Lone, at 8:21 PM  

  • Føj, klammo!

    By Anonymous Anonym, at 2:36 PM  

Send en kommentar

<< Home