Line og Inges specialeblog

torsdag, april 20, 2006

Overspring, overspring...

Jeg er gået i gang med analysen og det er lidt et langt, sejt træk. Derfor er jeg blevet mere og mere kreativ med hensyn til overspringshandlinger. Min yndlingsoverspringshandling er helt klart backgammonserveren TMG, hvor jeg har vundet ret mange 'play money' på det sidste. En anden er Rottekattespillet, som var kilde til mange timers underholdning omkring stuebordet, da jeg boede i bofællesskab. Spillet opkaldte vi i øvrigt efter naboens lille, grimme, hårløse kat. I går fandt jeg også på at undersøge hvor kæresten og jeg skal hen på ferie til sommer. Det kan man også få ret lang tid til at gå med. Jeg fandt faktisk en del billige flybilletter.

Nå, men nu må det også være slut! Den analyse skriver ikke sig selv.