Line og Inges specialeblog

onsdag, juni 21, 2006

Atjuuu og snot på kontoret

Det gode vejr her på det sidste har af uransagelige årsager gjort line og jeg snot-forkølede... :-(
Så for tiden kappes vi om at nyse og snøfte mest. Det er ellers ikke det bedste tidspunkt, for Line er ved at rette det sidste af specialet (lige nu er det forsiden der kreeres), og jeg er ved at have meget travlt med den prototype jeg skal have evalueret på fredag. Det er i Flash mv., så det tager lidt tid for mig…
Ellers går det fint her på kontoret, også selvom jeg synes det er lidt trist, at Line snart forlader mig.
Min Rocco indsamling er dog desværre gået lidt i stå – hvad sker der for jer?? Det er da den perfekte bamse!!
Forresten: Hvis i ønsker at se en personificering af Tucan-drengen (eller bare en aften er i festligt humør), ja så kan vi godt anbefale Powersolo. De var vældig underholdende.