Line og Inges specialeblog

torsdag, juni 08, 2006

Tre uger tilbage....

I morgen er der tre uger til jeg skal aflevere mit speciale, censor er allerede fundet. Så jeg har været til vejledning for sidste gang her til formiddag og har fået en ordentlig peptalk. Så nu skal jeg bare holde ud og tænke på at jeg kan se en ende på det. Også selv om det bliver rigtigt træls og jeg ikke kan holde ud til at se på det. Jeg fik i øvrigt det tip, at det var en god ide at læse opgaven bagfra, når man har stirret sig blind på det. Det tror jeg, jeg vil prøve. Så tror jeg også jeg vil tage ned i byen i eftermiddag og købe en ny CD med Kira and the Kindred Spirit, så de kan holde mig lidt med selskab (jeg ved godt CDer er old school, men jeg kan altså godt lide dem).

Vores studiekammerat Lone, som kommer hjem fra praktik i Peru om et par uger, har lavet en hjemmeside om indianerne om regnskoven. Det er godt nok på spansk, så jeg forstår ikke så meget, men der er også nogle videoklip og billeder på undersiderne, hvor man kan se hvordan autentiske indianere ser ud. Meget etnisk og godt stykke arbejde, Lone!