Line og Inges specialeblog

mandag, maj 29, 2006

Fremkaldelse af det digitale familiealbum

Efter jeg har fået digitalkamera er det ret
sjældent, at jeg rent faktisk har fået printet mine billeder ud. Det skete endelig i dag!

Der var billeder helt tilbage fra min fødselsdagsfest i november og vores skiferie så det var også på tide... Primært var det dog billeder af mine to små niecer, som blev fremkaldt - Jeg har slet ikke nok billeder af dem. Eftersom jeg for et par uger siden var i cirkus for FØRSTE gang i min liv, tænkte jeg at nu skulle der knipses nogle billeder. Det blev også til en hel del, både inden og uden for cirkusteltet. Det var en rigtig god oplevelse, både for mig og mine to niecer på 3 og 1½ år. Så ja, cirkus er åbenbart for alle aldre, selv klovnene var ok.

Nå men her er et lille indblik i familiealbummet. Elefanten er desværre ikke en fast del af den pukkelryggede.

I dag har jeg desuden afleveret den sidste lille snot opgave nogensinde! Digital kulturteori opgaven handlede om Googles monopol over viden i vores samfund! Sådan.
En ret fed fornemmelse, nu skal specialet bare knaldes af.... Min deadline er stadig Skanderborg festival i august, det holder med mindre min vejleder stejler helt på onsdag... )-: