Line og Inges specialeblog

fredag, maj 19, 2006

Teoriafsnit, 3-mobil og sjove tegninger...

De sidste par dage er der blevet skrevet på teoriafsnit - jeg glæder mig til at min vejleder ser det... Derudover er der blevet søgt på mobiltelefoner, spændende billeder og sjove striber...
JA, jeg tror sgu det ender med, at jeg køber en 3-telefon....
Billedet (tv) er en ud af mange syrede billeder, men meget af det tekst, som udgør formerne, er ret opfindsomt og morsomt...

Og så skulle der selvfølgelig også være et billede af vores yndlingsbæver, Rocco:





I dag skal der skrives lidt mere teori inden Ellen, Line og Jeg tager i fredags Piratbar efterfulgt af Poetry Slam på Studenterhuset. God weekend :-)

4 Comments:

  • Bare lige så det er helt på det rene: Det er INGES yndlingsbæver!

    By Blogger Line, at 1:02 PM  

  • Glæder mig til om et par timer, hvor vi drager ud i fredagslivet!
    For tiden tilbringer jeg mine dage i datalogiland (studenterhallen) med mærkelige legobiler kørende omkring mig. Så som humanist (og pige) føler jeg mig lidt udenfor ;-)
    Også lidt mere teoriskrivning fra min hånd, og så var det vist den arbejdsdag.
    Vi ses piger :-) Hils Rocco!

    By Anonymous Anonym, at 1:55 PM  

  • Yo Girls
    Har lige en kommentar, ikke at den beskæftiger sig med indholdet i nærværende tråd, for det gør den skam ikke, men lidt sjov, det er den da... Hin aften ønskede jeg at logge ind på de damers weblog, men kunne nok engang ikke huske den eksakte adresse, suk.
    Well, det gik hverken være eller bedre, end at jeg ved at google på "føj + klammo + TB" fandt siden meddetvums:) Det er sgu lidt stort, hvaba?

    Rock on!

    TB

    By Anonymous Anonym, at 11:55 PM  

  • Ja, det er nogle delikate nøgleord vi holder os her på sitet... :-)

    By Blogger Inge, at 3:56 PM  

Send en kommentar

<< Home