Line og Inges specialeblog

tirsdag, maj 02, 2006

Idolet Jakob Nielsen

Her har vi ham så, guruen Jakob Nielsen:
Smuk smuk mand, hvis idol-website kan findes her. Selvfølgelig burde vi jo have Jakob med i vores blog, men grunden til, at han egentlig er her nu skyldes et langt vejledermøde i går. Vi diskuterede her Brugervenlighedsmetoder og hvilke kvaliteter man stræber efter når man taler om brugervenlighed. Derfor blev Wikipedia inddraget - svaret på alt! På Wiki's definition ad usability havde Jakob (skræmmende nok) en meget dominerende rolle.. og bare to klik fra dette sobre leksikon finder man altså idol-billederne af the Guru himself. Idol-billederne skabte en del morskab i går, for i guder hvor er han kikset at se på. Selv pudder på næsen og en kæmning af det ellers lidt ustyrlige fraggle-hår har ikke kunnet skjule nørden indeni.

3 Comments:

  • Så, nu har jeg klikket på de der add´s - må jeg så få noget af det der kage i har?

    By Anonymous Anonym, at 11:06 AM  

  • ER det dig Steffen?
    Du kan få kaffe kan du

    By Blogger Inge, at 11:18 AM  

  • Ja, det er mig. Jeg må desværre takke nej til jeres ellers så udsøgte selskab i eftermiddag. Jeg har ikke rigtigt fået noget skrevet endnu, så det må blive en anden dag. Ham der usability-guruen Jakob Nielsen er forøvrigt en meget SMUK mand!
    VH Steffen

    By Anonymous Anonym, at 1:51 PM  

Send en kommentar

<< Home