Line og Inges specialeblog

torsdag, april 27, 2006

Radikalt mærkelig analyse

Det viser sig at selveste Marianne Jelved er trofast læser af denne weblog! Hun har tydeligvis taget et af Inges tidligere indlæg til efterretning og har i dag givet Naser Khader en plads i partiets gruppeledelse.

Jeg skal aflevere analysen til min vejleder i dag. Jeg synes egentlig ikke jeg har skrevet særlig effektivt på det, men det bliver alligevel til ca. 25 sider, så noget er det alligevel blevet til. Udover det er jeg ikke imponeret over kvaliteten af mit eget arbejde. Det forekommer mig at svinge mellem banaliteter og overfortolkninger. Jeg tror det er fordi jeg er faret vild i det eller har stirret mig blind på det. I hvert fald kunne jeg godt se pointen med det hele da jeg planlægge det og lavede interviewsene, men den er ligesom blevet væk nu. Ja, men jeg er nok bare nødt til at aflevere det jeg har lavet og så håbe at min vejleder kan hjælpe mig med at gøre det skarpere. I det mindste har jeg overholdt deadlinen.

Måske er der nogle af jer, kære læsere, der tænker over hvordan sådan et halvfærdigt speciale ser ud. Godt spørgsmål. Jeg ved det ikke, men mit ser i hvert fald således ud:


2 Comments:

  • hvorfor ikke:)

    By Anonymous Anonym, at 2:28 PM  

  • Hej, det är verkligen intressant, lineinge.blogspot.ru tack

    By Anonymous Anonym, at 1:37 PM  

Send en kommentar

<< Home