Line og Inges specialeblog

torsdag, november 16, 2006

Mette Jacobsen og hendes webside...

Hvis i har hørt/set sporten eller blot læst på DRs webside, så ved i sikkert også, at vores mest vindende svømmer gennem tiden, Mette Jacobsen har valgt at stoppe. Jeg så det i går på DRs webside, men det der bekymrer mig mest i denne her sammenhæng er, at de havde et link til Mettes webside... I guder! Den overskrider bare ALT man ikke må på en hjemmeside - og da slet ikke en OFFICIEL hjemmeside. Lortekode, gentagne vandmærker, tekst i skiftevis rød og blå med Comic Sans fonten - jeg troede det var løgn, men nej nej, dette er Mette helt personlige webside. Hvis i vil se et mesterværk i hvordan man bare ikke må lave en webside så se her

3 Comments:

  • Uha, uha, uha. Den hjemmeside er vitterlig slem!
    Jeg håber, at alt er vel - både i Århus og Kbh. Jeg glæder mig til snart at se jer igen! Om fire uger forlader jeg den skønne stad Tallinn og kommer hjem til Århus :-)
    Stort knus fra Ellen

    By Blogger Ellen Kjær Madsen, at 3:13 PM  

  • Mette Er sej 8D

    By Anonymous Anonym, at 8:49 AM  

  • Mette Jacobsens har en informativ og fin hjemmeside. Hun er og bliver en ener.

    By Anonymous Anonym, at 5:53 PM  

Send en kommentar

<< Home