Line og Inges specialeblog

torsdag, september 14, 2006

Efter efter festugen...

I dag har jeg absolut intet lavet på specialet. Derfor har jeg været nede i byen for at købe fødselsdagsgaver til min søster Anne, som bliver 30 på lørdag - hvilket blev efterfulgt af en bombetrussel ved Århus h. Blokaden af Park Alle, brandbilerne og politihundene var dog alt sammen forgæves - det var blot en glemsom mand, som havde efterladt en kuffert i en bus. Så nu kan vi ånde lettet op. Hvad sker der for vores bombe-neurotika?

I sidste uge var der festuge her i Århus.
Som plakaten illustrerer, ja så var kvinden i fokus denne gang. Det var nu lidt svært at få øje på blandt masser af fulde teenagere, højt musik af blandt andet Jokeren og kristne hververe...
Musik, det fik jeg dog set lidt af. Den første fredag var det Magtens korridor og Carpark North - begge rigtig gode. Desuden har vi fået set en snas af Jokeren, Bryan Rice og Joey Moe (don't ask why)... Fredagen efter så vi Junkyard productions, meget anbefalelsesværdig. Fisse-vise-Preben var et andet særdeles mindeværdigt møde, som du kan få videoindblik i via linket her. Vi prøvede at se Infernal, men opgav og fik i stedet en shawarma - stor fejl!! Både Anne og jeg havde nemlig hovedet i tønden hele dagen efter... :-( Hvad går der galt med mad-hygiejnen i Danmark???? Bvadr. Nu har jeg både prøvet at få lort/rådden mad OG bænkebidder (jf. tidliger post) serveret på et fastfood sted i Århus. Klammo!
Nu tager jeg skal over i mit yndlingscenter, storcenter Nord :-)

4 Comments:

  • Er jeg den eneste, som synes bloggen pludselig ser anderledes ud??

    By Blogger Inge, at 1:20 PM  

  • Nu du selv nævner Storcenter: Hvordan står det egentlig til derovre? Hvilke oplevelser har I haft derovre i den seneste tid?

    Line

    By Blogger Line, at 8:57 PM  

  • Hehe, ja Storcentret er jo blevet endnu større - eller dvs. at de har fået sådan cirka 20 butikker mere i samme boldgade som de eksisterende og en stor flot gladfacade... Men de vilde oplevelser har jeg vist ikke lige haft derovre på det sidste :-)
    har du fundet dig et lignende yndlingscenter i kbh??

    By Blogger Inge, at 11:25 AM  

  • Nej, desværre. Der er et stykke vej til både Fisketorvet og Field's. Men Nørrebrogade ligger lige ovre på den anden side af broen. Der kan man lige smutte over og den kan sagtens udfylde Storcenter Nords funktion. Der er også mange virkelig mange mærkelige mennesker, rige indkøbsmuligheder og somme tider er der bonus i form af politibetjente.

    Line

    By Blogger Line, at 2:30 PM  

Send en kommentar

<< Home