Line og Inges specialeblog

onsdag, august 30, 2006

Fremad march speciale

Jeg føler, at nu er det ved at gå frem af med specialet... Altså hvis Olav vel og mærke synes godt nok om de første 40 sider, jeg har sendt til ham. Vi har møde på fredag, så kryds fingre :-)
Lige nu er jeg gået videre med næste afsnit, og det hele er klart ( ihvert fald i hovedet).
nu har Lone og jeg fået dagens første kaffe, fået vasket gulv af Thomas, og grint af - blandt andet af Dilbert her (hvis du ikke kan læse den, så kllik på billedet):











Så nu er vi klar til dagens arbejde :-)

2 Comments:

  • ja ingen grund til at stresse sig selv :-)
    Man skal jo lige ind i 'the mood'

    By Blogger Inge, at 2:45 PM  

  • Enig! Kl er nu 13 her i Tallinn og jeg er ikke rigtig kommet i gang endnu. Jeg er alene på kulturinstituttet i dag, så der er jo ingen grund til at lade som om jeg har travlt. Måske det også skyldes at jeg kun har fået 4 timers søvn? I hvert fald er dagen mest blevet brugt på at drikke kaffe indtil videre. Det skal jo passes :-)
    Skønt at det går fremad med specialet. Jeg krydser fingre for mødet med Olav. Er han ikke typen, der godt kan lide chokolade?
    Hils på specialegangen.
    Mange knus fra Ellen

    By Blogger Ellen Kjær Madsen, at 12:27 PM  

Send en kommentar

<< Home