Line og Inges specialeblog

lørdag, august 19, 2006

Min kommende avisbudkarriere

Jeg skal på ferie næste uge. Det er yderst tiltrængt og det er nok en smart at begynde mit liv som dagpengemodtager med fuldt opladede batterier. Det forholder sig nemlig sådan at jeg flytter til København, når jeg kommer hjem fra ferie. Derovre har de som bekendt lige pludselig fundet beskæftigelse til hele byens styrke af arbejdsløse, ufaglærte som akademikere: Jeg skal ud at dele gratisaviser ud!

Anders Fogh får det til at lyde som om, akademikere er møgforkælede, men jeg synes nok jeg har haft min andel af skodjobs. Jeg har været vikar på diverse fabrikker som for eksempel Danleg og Samba flødeboller (uden tvivl Østjyllands værste arbejdsplads), på gartnerier og har haft hotelrengøring. Det gider jeg ikke igen.

Partiet Venstre kan fandme selv dele de åndssvage aviser ud, hvis de absolut skal insistere på at de 25 ikke polakker ikke må.

2 Comments:

  • Held og lykke i Københavns gader og stræder:-) Har lige læst om de polske avisbude i Politiken. Det lyder bare mega surt og urimeligt. Der er ingen der skal arbejde under sådanne vilkår. Der må være grænser for danskernes hang til gratisydelser. Derudover bør også nævnes danskernes enorme indtag af alkohol og slik. Derfor afskaf de såkaldte danske butikker syd for grænsen og de unødvendige gratisaviser, så bliver der tænkt både på miljø og sundhed. Cand.mag.'er kan bruges til mange ting, men ikke til at forringe sundheds- og miljøsektoren.

    Vi søger en ny dagsorden i Danmark

    By Anonymous Anonym, at 12:31 PM  

  • Hej Line.
    En kommentar som intet har med din side at gøre, men jeg håber at du kan hjælpe mig. Du skriver at du har arbejdet hos Danleg, har du en adresse på dem? Jeg kan simpelthen intet finde på nettet om dem. Jeg skal høre om de stadig har optegnelser af det legetøj de solgte tilbage i 80'erne (!)
    Hvis du kan hjælpe med adressen ville det være dejligt :o)
    Email: finddaisyindenmark@live.dk

    Ha¨' en go' dag.

    By Anonymous Anonym, at 2:11 PM  

Send en kommentar

<< Home