Line og Inges specialeblog

fredag, juli 21, 2006

Det snegler sig afsted i varmen

Længe siden, I know.
jeg prøver at være flittig, men der er mange andre ting, som er interessante her i det gode vejr ... godt jeg snart skal til berlin og derefter tíl Skanderborg festival :-) Det bliver en lettelse. Inden jeg skal afsted, skal jeg dog have de første 3 kapitler færdige, så jeg kan læse dem på print på hjem fra Berlin - så håber jeg at jeg har fået ny inspiration og energi til at kigge på det med friske øjne.
Jeg ved slet ikke hvad der er sket efter jeg har blogget sidst - en hel del tror jeg, kan bare ikke lige huske det. Men jeg har da brugt nogle timer heroppe på kontoret... Det er godt, at Lone er kommet i stedet for Line, ellers var jeg blevet noget så ensom her:-(

Forresten gjorde Henrik mig lige opmærksom på følgende blog:
http://ingeline.blogspot.com/
- det er da meget sjovt, men så vidt jeg kan se, er der ingen af de to bloggere på siden, som hedder Line eller Inge