Line og Inges specialeblog

mandag, september 04, 2006

Midt i skrivning af jobansøgninger....

Så er jobjagten for alvor indledt. Jeg har som noget af det første lavet en ny personlig hjemmeside. Så hvis du har lyst til at ansætte mig, står der alt om mine gode kvalititeter og kompetencer og hvad det ellers hedder alt sammen. Tanken er, at hvis jeg skal have et job indenfor internetformdiling, var det meget smart at demonstrere at jeg rent faktisk kan strukturere information på nettet. Siden ligger på googlepages og det er altså verdens nemmeste måde at lave en pæn hjemmeside på. Det kræver blot, at man har en gmail-konto.

Desuden vil jeg gøre opmræksom på et nyt link, vi har tilføjet. Det er til en blog, som vores studiekammerat Ellen skriver. Hun er i dette semester i praktik i Estland på det danske kulturinstitut, og på bloggen skriver hun om sine oplevelser i det baltiske, blandt andet om sin meget farverige lejlighed.

2 Comments:

  • Hey, den ser jo fin ud. Og der er links til mySpace, LinkedIn og vores blog - du er jo en sand web 2.0 chick :-)

    Nu håber jeg bare, der er n ogle gode jobs til dig derude. Knus

    By Blogger Inge, at 11:25 AM  

  • Cool. Den hjemmeside ser da rigtig godt ud og formidlingen er i top. Multimedieuddannelsen kan måske alligevel bruges til noget?! Nu har jeg noget at leve op til, når jeg skal til at designe min hjemmeside her i løbet af efteråret.

    Tak for linket til min blog. Jeg vil fluks linke tilbage igen.

    Håber du har det godt, og nyder din nye københavnertilværelse. Pøjpøj med jobsøgningen.

    Kh Ellen

    By Blogger Ellen Kjær Madsen, at 2:54 PM  

Send en kommentar

<< Home